همچنین دکتر محمد سلطانی‌فر، رییس کمیته ‌علمی همایش، از کاربرد وب2ووب3در روابط عمومی، نقش ویکی‌‌ها در روابط عمومی، روابط‌عمومی الکترونیک و رادیو بلاگ‌ها، جایگاه رسانه های سنتی و روابط‌عمومی الکترونیک، روابط‌عمومی الکترونیک نقادی، شفاف‌سازی و پاسخگویی، نقش روابط‌عمومی الکترونیک در ایجاد همیت و احساس تعلق سازمانی، نقش روابط‌عمومی الکترونیک در بهره‌گیری از انواع رسانه های مکتوب ،دیداری و شنیداری، کاربرد شبکه های اجتماعی در روابط‌عمومی الکترونیک، شهروندان خبرنگار و روابط‌عمومی الکترونیک و سامانه‌های‌ یکپارچه ‌الکترونیک‌‌‌‌‌ درسازمان‌ و نقش‌آن‌درروابط‌عمومی ‌الکترونیک (CRM، EPR، اینترنت) به عنوان 10 محور تعیین شده برای نگارش مقالات، نام برد.
دبیرخانه همایش نیز اعلام کرده است معرفی تجربه‌های موفق سازمانی در سطوح ملی، منطقه‌ای و جهانی در دستور کار قرار دارد و تمامی وزارتخانه ها، سازمان ها و مؤسسات دولتی و خصوصی می توانند عملکرد و توانمندی های خود را در زمینه استقرار نظام روابط‌عمومی الکترونیک به دبیرخانه ارسال کنند.
در ششمین همایش‌ روابط‌ عمومی‌ الکترونیک همچون دوره های پیشین از نویسندگان مقالات برتر تجلیل خواهد شد.
بنا بر این گزارش اساتید، مدیران، کارشناسان و دانشجویان علاقمند می توانند مقالات خود را به آدرس info@eprcenter.ir ارسال نمایند.
گفتنی است در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک مقالات ارایه شده در کمیته علمی مرکب از دکتر محمد سلطانی فر، دکتر سعید رضا عاملی، دکتر علی‌اصغر محکی، دکتر یونس شکرخواه، دکتر شهیندخت خوارزمی و دکتر حمید ضیایی‌پرور مورد بررسی و قضاوت قرار خواهد گرفت.
این همایش 31 اردیبهشت ماه سال90 در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد. تا کنون بیش از 15 وزارتخانه، سازمان و رسانه از برگزاری ششمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک اعلام حمایت کرده‌اند. همایش روابط‌عمومی الکترونیک از مهم‌ترین رویدادهای سالانه روابط‌عمومی در کشور محسوب شده و نتایج آن در ترویج ادبیات و روش‌های بکارگیری ابزارنوین در انجام وظایف و مسؤولیت‌های روابط‌عمومی‌ها ملموس بوده است